søndag 8. april 2012

Påsketur...

...ingenting er som påsketur. Påsketur, vil du verra med på påsketur?

Pga turnusjobbing har jeg ikke hatt påskeferie siden 2004. Nå som jeg er i vikariat med "normal arbeidstid", fikk jeg plutselig en uke ferie i fanget, helt uten å ha forberedt meg. Det var igrunnen veldig deilig! I tillegg til å slappe av hjemme har turen gått til Samnanger og Norheimsund...

Hytten i Samnanger er bitte liten, og veldig koselig:



Da vi var i Samnanger, gikk vi en lang og deilig tur i strålende sol!










Deretter gikk turen til nydelige Norheimsund i Hardanger... Litt færre bilder ble tatt, men det var minst like fint.



1 kommentar:

  1. Skjønne Ingvild "naturfotograf," du har så mange talenter og jeg savner deg!!!!
    JA, vi må ta en telefonprat en dag og se om vi ikke kan få til et møte også!
    Helt enig med deg om turnusarbeid og ikke...Det å ha fri hver helg er bare helt vidunderlig !
    I dag har jeg gått helt amok i hagen og kjenner det er deilig å bare site i sofaen med pc og et glass rødvin no..

    Nyt helga Ingvild og klem fra meg!

    SvarSlett