fredag 20. april 2012

Kaniner - igjen

Jeg prøver igjen, med liv og lyst. To ganger før har reven (eller et annet rovdyr) overlistet meg når det kom til sikkerhet på innhegningen. Denne gangen skal jeg vinne over ham (eller henne - det er vel mest sannsynlig det...). Denne gangen har jeg fått to hunnkaniner. Det ble sagt at begge muligens var drektig da jeg fikk dem - jeg tror det bare er den ene som var det (den brune). Har aldri hatt kaninunger før, så dette blir spennende! Har sjekket kassen daglig den siste tiden, og i dag så jeg det beveget seg nedi all den avplukkede pelsen. Er veldig spent på hvor mange de er, men jeg turde ikke ta nedi der, da mor er veldig vãr dersom ungene har fått en annen lukt...

Gleder meg til jeg kan poste bilder av de søte små!






Nedi her var det noe som lå og pustet... 

Hva? Om jeg skal spise de søte små? Hmm... Fornuft og følelser går ikke alltid overens. Fornuften sier ja, men.............. Vi får ta tiden til hjelp tror jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar