mandag 23. januar 2012

Vårens oppussingsprosjekt

Nå er det kjøkkenet som skal til pers. Vi har et veldig koselig kjøkken, men det er verken funksjonibelt eller særlig renslig. Vi ønsker å ivareta det som gjør det koselig - det lille vinduet, de skrå skapene m.m. Men alt skal komme i ny innpakning. Det nye kjøkkenet ser dere her.

Bilder av vårt nåværende kjøkken ser dere nedenfor. Det hele skal rives i løpet av februar...

Koselige, plassbygde skråskap

Listverk? Makkverk? Stykkevis og delt?

Hva som har vært her er uvisst, men merkene etter det henger fremdeles...

Plassbygget kjøkken, veldig koselig, men svært så trege skuffer og dører som ikke kan lukkes...

3 kommentarer:

  1. Så kjekt å få bli med på tur til Norheimsund :
    o)
    Og du, eg storgleder meg til å følge utviklingen til nytt kjøkken!
    Vær flittig med kameraet, det er så gøyt å se slike prosjekter ta form ;o)


    STO Osa klem fra meg til deg !!

    SvarSlett
  2. Dette blir knallbra ;) Jeg elsker sånne skrå skap... ;) Skulle gjerne hatt noen... ;)

    Lykke til :)

    SvarSlett
  3. Åh, jeg vil også ha! "Låner" tipset ditt ;)

    SvarSlett