søndag 30. oktober 2011

Stor kommode i teak gis bort

Denne fine teakkommoden er for stor for vår kjellerstue. Jeg synes den er veldig stilig, og ønsker derfor å finne et hjem til den hvor den vil bli satt pris på... Fint om du/dere har muligheter for henting..

Kan kanskje trenge en liten støvtørk....

Noen som har lyst på en levning fra det glade 90 tallet? Plass til stearinglys inni, og duftolje på toppen...

Eller hva med en telysestake fra Kosta Boda? Jeg har ingen plass å ha denne, har ingenting blått lenger... Neste stopp blir nok Fretex om ikke noen melder seg her...

3 kommentarer:

  1. Herlig :)
    Jeg skal spre det glade budskap!

    Klem,klem,klem skjønne;)

    SvarSlett
  2. Den blå lysestaken er vel borte nå eller?? Ellers kunne jeg tenke meg den :-) Plutselig blitt å glad i blått...
    Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette har nok gått til Fretex ja. Dessverre.

      Slett