mandag 27. juni 2011

Vårt bryllup - et eventyr, en drøm...

Vårt bryllup ble, som de fleste nok føler etter sitt bryllup - et eventyrbryllup fra ende til annen. Med koselig samling til grillmat fredag, med personlig og intim vielse lørdag, med herlig middag og taler på kvelden og fest til langt på natt. Søndag var alle lykkelige og glade og klare for hjemreise. Til tross for regn både fredag og mandag, så hadde vi deilig vær lørdag og nydelig sol søndag. Ellers var sminken og håret perfekt, kjolen satt som støpt, blomsterbuketten var mye flottere enn forventet - alt var faktisk perfekt! Tusen takk til alle som hjalp meg og som var med å dele vår store begivenhet!!









 




2 kommentarer:

  1. Innnnngvild...Eg DÅNE.. Du e ett syn!!

    No har lena vist meg verdens vakreste bryllupsbilde på facebook..Noe så nydelig!!!
    Ååå, kan godt forstå at du er fornøyd - dere var bare rett og slett nydelige begge to.Kjolen din,sminken,håret og DEN buketten..din vakre mann -ja, jeg er målløs...
    (Og det er jammen ikke ofte)

    TUSEN takk for titten og så storgleder eg meg til å høre mer detaljert:o)
    Klem,klem,klem.

    SvarSlett
  2. Takk for et fantastisk bryllup :)

    Klem

    SvarSlett