søndag 7. oktober 2012

Rydde rydde rydde...

Nå er det inngangspartiet som har blitt saumfart for ting man kan kvitte seg med... Pluss at vi har noen rester fra kjøkkenet. Derfor gir jeg herved bort følgende ting, dersom noen er interessert:

God, gammel mikrobølgeovn. Så gammel at en venninne av meg utbrøt "har dere TV på kjøkkenet?" første gang hun så den. Er vel fra tidlig 80-tall vil jeg tro. Funker som en kule fremdeles:)

Skoskap fra Ikea, tre hyller.


Knivmagnet. Plass til ekstra mange kniver siden den er tredimensjonal

Mitt gamle kjøkkenbord (orket ikke rydde rundt det før bildetaking - sorry). Kjøpt på loppemarked. Solid og godt. Kan selvsagt ta mål av det dersom det er ønskelig...

Hattehylle/garderobe fra Black Design. Har skostativ til som jeg har tenkt å beholde litt til, men det er mulig å få med hvis man ønsker det... Tror det er 110 cm bredt.


4 kommentarer:

  1. Mmm, kunne godt adoptert skoskapet.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jammen så kjekt da! Da må vi bare finne en dag å treffes - det hadde jo også vært kjekt etter gammelt:)

      Slett
    2. Om ikke Sara går for det, står jeg klar med åpne armer! Trenger et sånt ett!

      Slett
    3. Oj. Det var uventet at det var flere som ville ha det. Men må nok gå for førstemann til mølla-prinsippet... Neste gang Guro, neste gang!:)

      Slett