fredag 30. desember 2011

Nå kan babyen komme!

Lille julaften begynte jeg å strikke på dette settet. Første juledag hadde et vennepar termin for sin førstefødte gutt, så jeg hadde rimelig liten tid på meg... På julaften glemte jeg strikketøyet hjemme, og jeg skal innrømme at abstinensen så absolutt var tilstede! I dag er settet ferdig - men det lille guttebarnet har ikke meldt sin ankomst enda, så da rakk jeg det :)



Så nå kan jeg gå tilbake til det jeg egentlig holdt på med før jul, nemlig å strikke noen jakker i Nøstebarngarn. Til bursdagen fikk jeg meg hespetre, og det fikk jeg prøvd ut i dag. Det var gøy!!




8 kommentarer:

  1. Åååååå, dissse heldige små i din vennekrets :o)
    Du er og blir en racer med strikkepinnene:o)
    Tenk at både du og jeg hadde vår foreløpige siste dag på jobben i går...
    Kjenner jeg savner deg allerede...


    Ikke tenke, bare leve, tralla, lallla la...


    TAKK for det gamle skjønne, kloke, du og så ønsker jeg ALT godt for det nye året med et ekstra helt spesielt ønske....


    Den største klemmen fra meg til deg :o)

    SvarSlett
  2. Nyyydelig :) Fikk jeg oppskrift på dette en gang? Kunne godt tenke meg å strikke noen sånne plagg... ;)

    Klem,kjære kusine :)

    ...og godt nytt år ;)

    SvarSlett
  3. ...skulle ønske jeg hadde et sånt hespetre...

    SvarSlett
  4. Så dette først nå, men bedre å kommentere sent enne aldri, sant? For et fint sett! Jeg blir glad av ordet hespetre, hihi. Håper juleferien har vært fin. Godt nytt år!

    SvarSlett
  5. Koselige kommentarer er alltid velkomment!! Godt nytt år til deg og takker for kompliment! Ja, ordet hespetre er nok mye brukt om helt andre ting i dag, enn der det egentlig har sin opprinnelse fra...

    SvarSlett
  6. Så kjempefint!!

    Og, takk for innsatsen med å strikke sokker til ungene til jul, de elsket de, og spesielt Vivian går med sine hele tiden!!

    God klem :)

    SvarSlett
  7. Så kjekt å høre Inger!!:)

    SvarSlett
  8. Ja, dette settet dreg eg kjensel på ;) I dag har me tatt det i bruk på trilletur rundt Storelungeren, og guten var både varm og fin. Tusen takk, Ingvild!

    SvarSlett